Staaf schrijft:Het valt me wel op dat Nathalie van Cult.Oil hier frequwnt aanwezig is. Maar om daar nu over te klagen is ook weer zowat... Misschien worden zij weer beter van onze vaardigheden en wordt het de volgende keer weer moeilijker voor ons....Nee klagen zeker niet! Ik vind dat juist erg leuk.
Ik kan me heel goed voorstellen hoe ze te werk zijn gegaan. Je krijgt een opdracht van een klant en probeert een ARG te maken naar de wensen van die klant. Vind wel dat ze heel creatief zijn geweest, juist door ook 'algemene' bronnen te gebruiken, zoals Tube en Hyves. Is toch weer anders dan de NokiaGame. Vergeet ook niet dat het voor 'het werk' is, met een bepaald budget en eisen. Heb zelfs weleens gezien dat ze in het weekend blogs aan het updaten waren. Petje af!

.
Ook voor hen zal dit een leerproces zijn want waar je vooral naar moet kijken zijn je 'eindgebruikers'. Dat ze hier nu komt om naar die eindgebruikers te kijken vind ik echt super! Kan het alleen maar beter worden. Ik kan me wel goed inleven in hun gedachten..